CERTIFICAT DIGITAL SEMNATURA ELECTRONICA Mărește

KIT SEMNATURA ELECTRONICA VALABILITATE 1 AN

CertDigital

New product

Pret: 300 Lei TVA inclus



  •     Acest site este de prezentare.

  •     Eliberarea semnaturilor electronice se face la punctul nostru de lucru din Pitesti, str. Grivitei, bl.B16, parter.

  • Tel. 0733 047 012, luni - vineri, intre orele 10.00 - 17.00.

More details

Informații

Semnatura electronica – pachetul oferit de Centrul de Calcul SA Targu Jiu,

prin partener local Electronic Lion.

Care este perioada de valabilitate a unei semnături electronice?

Perioada de valabilitate a unei semnături electronice este de 1 an,2 ani sau 3 ani însă orice document semnat digital confirmă faptul că valabilitatea unei astfel de semnăturii poate fi verificată şi după expirarea cheilor.

Ce este un certificat digital?
Certificatul digital permite crearea unei semnături electronice cu valoare legală ce duce la identificarea unei persoane, fizice sau juridice, în mediul electronic.

De ce avem nevoie de un certificat digital?
În prezent dispunem de o multitudine de servicii electronice menite să ne uşureze viaţa. Însă odată cu aceste servicii au sporit şi riscurile legate de confidenţialitate şi securitate în ceea ce priveşte informaţiile transmise pe cale electronică. Certificatul electronic are rolul de a preveni eventualele fraude prin furnizarea unei modalităţi sigure de identificare a unei persoane on-line.

Cum se obţine un certificat digital?
O persoană care doreşte să obţină un certificat digital trebuie să se adreseze unei autorităţi de certificare autorizată. Aceasta solicită utilizatorului informaţii minime privind identitatea sa şi, după verificarea acestora, aprobă sau respinge cererea formulată de acea persoană.

Ce acte sunt necesare pentru obţinerea unui certificat digital:

1. Buletinul/Cartea de Identitate în original pentru identificare;
2. Copie CUI (dacă se doreste introducerea fimei in cadrul semnaturii ) marcata “Conform cu originalul” si certificat costatator    ONRC nu mai vechi de 30 de zile. Eliberarea  certificatului ONRC se poate face contracost. 

Funcționalități:

- Acest pachet vă asigura dreptul de a :
- Semna electronic documente
- Depune declaraţii fiscale la ANAF
- Participa la licitaţii electronice prin SEAP (Sistemul Electronic de Achiziţii Publice)
- Accesa servicii on-line oferite de instituţiile statului.

 

Recenzii

Nu sunt opinii ale clienților în acest moment.

Scrieţi o recenzie

KIT SEMNATURA ELECTRONICA VALABILITATE 1 AN

KIT SEMNATURA ELECTRONICA VALABILITATE 1 AN

Pret: 300 Lei TVA inclus



  •     Acest site este de prezentare.

  •     Eliberarea semnaturilor electronice se face la punctul nostru de lucru din Pitesti, str. Grivitei, bl.B16, parter.

  • Tel. 0733 047 012, luni - vineri, intre orele 10.00 - 17.00.